FANDOM

La trampa de l'atroç mag Babidi
i el Rei de l'Inframón Dabra
Episodi 108 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 極悪魔導師バビディと暗黒魔界の王ダーブラの罠
Nom ROM Gokuaku Madōshi Babidi to Ankoku Makai no Ō Dābra no Wana
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Estimat Zarathustra
Estrena JAP 8 de juny de 2014
La trampa de l'atroç mag Babidi i el Rei de l'Inframón Dabra (極悪魔導師バビディと暗黒魔界の王ダーブラの罠, Gokuaku Madōshi Babidi to Ankoku Makai no Ō Dābra no Wana) és l'episodi 108 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.

ResumEdit

Yamu i Spopovitx dónen energia a Babidí

Els dos seqüaços dónen l'energia robada al seu amo

En Kibito i en Shin estan sorpresos de que en Dabra, el rei dels dimonis, treballi per en Babidi. Llavors, veuen com el mag rep l'energia dels seus dos súbdits i, fent servir la màgia, mata violentament l'Spopovitx i ordena a un altre súbdit, en Pui Pui, que faci el mateix amb en Yamu i així ho fa.

En Yamu i l'Spopovitx han estat eliminats i en Babidí se'n riu. Llavors, el mag diu que aquells dos no han vingut sols, que el Kaioshin de l'Est els ha seguit juntament amb uns quants altres i ordena a en Dabla que els ataqui i acabi amb els que no són superguerrers ni al Kaioshin, ja que volen fer-los entrar a la nau per robar-los l'energia i, al déu, en Babidí el vol eliminar personalment com a venjança perquè va matar al seu pare. Llavors, el mag entra a la nau amb en Pui Pui.

Dabla ataca Kibito

En Kibito apunt de ser eliminat per en Dabla

En Dabra ataca als que estan amagats, mata en Kibito i converteix en pedra en Cor Petit i en Krilin. El kaioshin sap que per tornar-los al seu estat normal, han d'eliminar al rei dels dimonis, per això ell, en Son Goku, en Son Gohan i en Vegeta entren a la nau d'en Babidí per acabar amb ell, tot i saber que és una trampa.
Pui Pui davant de rivals al primer nivell

En Pui Pui apunt de lluitar contra en Vegeta

Mentrestant, a l'estadi del torneig d'Arts Marcials, no saben què fer a causa de la gran quantitat de participants que han marxat, mentre en Goten i en Trunks tenen ganes de lluitar.

Al primer nivell, s'han d'enfrontar a en Pui Pui per tal de poder accedir al següent. En Vegeta serà l'escollit per lluitar contra ell, després de guanyar al Pedra-Paper-Tisora, mentre en Babidí i en Dabla injecten l'energia robada a l'ou d'en Buu.

NavegacióEdit