FANDOM

Una premonició preocupant!
L'aparició d'un Guerrer Misteriós!!
Episodi 104 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 波乱の予感…謎の戦士現る!!
Nom ROM Haran no Yokan… Nazo no Senshi Arawaru!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Estimat Zarathustra
Estrena JAP 11 de maig de 2014
Una premonició preocupant! L'aparició d'un Guerrer Misteriós!! (波乱の予感…謎の戦士現る!!, Haran no Yokan… Nazo no Senshi Arawaru!!) és l'episodi 104 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.

ResumEdit

Satan pujant al ring

En Satan anant cap al ring

En Satan ha de complir amb el seu deure i enfrontar-se al guanyador del Campionat Infantil d'Arts Marcials, en Trunks. Conscient que és incapaç de vèncer al descendent d'un dels superguerrers que es van enfrontar a en Cèl·lula, comença a inventar-se excuses. Primer diu que arran dels Jocs d'en Cel·lula que arrossega unes ferides als genolls, però quan el comentarista li proposa d'anar a buscar un metge, es recupera de cop.

En Goku i companyia, sabent el resultat del combat, decideixen marxar a menjar, sorprenent a la Videl. Només en Gohan, per acontentar la noia, es queda a veure el combat.

Trunks cop de puny

El cop de puny d'en Trunks a en Satan

Al final, li diu a en Trunks que com a "costum dels temps immemorials", s'han de donar un copet fluix a la galta per saludar-se. Per fi comença el combat i en Trunks fa el que li ha dit el lluitador... però del cop l'acaba enviant fora del ring. En Satan fa veure que s'ha deixat guanyar per tal de que el públic l'aclami, però marxa a la seva habitació i comença a recargolar-se del mal que li ha fet el cop.

Uns periodistes incordien a en Trunks perquè els concedeixi una entrevista, però ell s'escapa i comença a preparar un pla per entrar al torneig dels adults. En Trunks veu un guerrer que porta la cara tapada i una llarga tunica. Llavors, l'estaborneix, li pren la roba i, en Trunks enfilat a sobre d'en Son Goten, es vesteixen igual que ell.

Mentrestant, en Goku i companyia han anat a dinar, i estant arrassant amb el menjar. Quan en Son Gohan arriba també s'hi afegeix. Quan acaben de dinar es dirigeixen de nou a l'estadi, i pel camí es troben a dos personatges extranys. Un d'ells diu que coneix en Goku i que ha anat a saludar-lo, i que ell també participa al torneig i que té ganes d'enfrontar-se amb ell. Quan li dóna la mà, sembla ser que mesura el poder del Guerrer de l'Espai. En Goku diu que no sap qui és, però que no serà tan fàcil guanyar el campionat.

Vegeta treu bola

En Vegeta traient una bola

Els dos personatges misterios marxen, mentre en Son Goku i els altres comenten qui poden ser aquells personatges. En Cor Petit comenta que no són d'aquell planeta. Llavors tots van cap al sorteig per saber amb qui hauran de lluitar i en quin ordre. En Krilin està resant a déu que no li toqui cap contrincant fort a la primera ronda. En Cor Petit li recorda déu és en Dende i està restant a ell, però a en Krilin no li importa. Comencen a treure boles amb els números, molt pendents sobretot de què trauran els dos desconeguts.

El Gran Guerrer del Vent haurà de lluitar contra en Kibito, mentre que en Krilin lluitarà contra en Punta i en Goku i en Vegeta també s'enfrontaran.

NavegacióEdit