FANDOM

Dr. Auto
Dr. Auto
Informació
Sexe Masculí Masculí
Raça Humà
Primera aparició Bola de Drac Heroes: Victory Mission
Família
  • Nimu (nét)
  • Genome (nét)
  • Nico (néta)
  • El Dr. Auto (Dr.オート, Dr. Ōto) és un vell científic del manga spin-off de Bola de Drac Heroes: Victory Mission. És l'avi d'en Nimu, la Nico i en Genome.

    AparençaEdit

    Físicament s'assembla al Dr. Gero, prim, alt, amb unes celles blanques i espesses, igual que el bigoti i el cabell, que el duu fins les espatlles gairebé. Duu una arracada a cada orella. Va vestit com un cowboy.

    PersonalitatEdit

    Dr Auto invoca Sheron negatiu

    El Dr. Auto invocant al Drac

    Es força egoista, ja que va decidir reunir les boles de drac fer fins propis. Un cop reunides va veure que les esferes del drac que va ajuntat estaven esquerdades, però tot i així va invocar al drac, però va aparèixer el Drac Shenron d'energia Negativa. No obstant, ell ho feia amb la intenció de que aquest drac li concedís el seu desig, però al veure que no li feia cas i que el drac, després de dividir-se en set parts i segrestar en Nimu, la Nico i en Genome, se n'arrepenteix i demana ajuda.

    HistòriaEdit

    El Dr. Auto apareix per primera vegada dins de l'univers de Bola de Drac Heroes havent reunit les Boles de Drac esquerdades. A continuació, les utilitza i invoca voluntàriament al Drac Sheron d'energia negativa. Va demanar-li el seu desig, però el drac li va dir que ell no concedia desitjos als humans. Llavors, els seus néts arriben i el drac es divideix en set dracs i segresten als tres nens. Quan poc després arriben els herois, el Dr. Auto els demana ajuda per rescatar-los.