FANDOM

La Vídel respon a una emergència!! (ビーデル緊急出動!!, Bīderu Kinkyū Shutsudō!!) és el capítol 424 de Bola de Drac.

PortadaEdit

Una pàgina del manga, en Gohan acomiadant-se de la seva mare i d'en Goten abans d'anar a l'institut.

ResumEdit

En Gohan s'acomiada de la Xixi i en Goten i es dirigeix a tota velocitat cap a l'institut, vestit com a Gran Guerrer del Vent. Un cop allà, un company de classe li diu que ha aparegut un altre superheroi, però li diu el nom malament, al què en Gohan el corregeix perquè "li va explicar un testimoni".

Un cop a classe, la Videl rep una trucada a través del rellotge, on l'avisen d'una emergència en una carretera. La noia marxa i en Gohan demana als seus companys què passa. Ells li expliquen que la noia col·labora amb la policia a lluitar contra el crim i que és igual de forta que el Sr. Satan.

Veient que la noia està en problemes, en Gohan decideix anar a salvar-la i demana permís per anar al bany. Ràpidament puja al terrat de l'institut, es transforma en Gran Guerrer del Vent i va a ajudar la Videl. Aquesta mentrestant ha interceptat als delinqüents i derrota al més fort d'ells. Quan un dels delinqüents intenta disparar a la noia per l'esquena, en Gohan arriba i l'intercepta, salvant a la Videl. Llavors, el delinqüent es pregunta qui és aquell noi disfressat.

AparicionsEdit

PersonatgesEdit

LocalitzacionsEdit

TransformacionsEdit

TècniquesEdit

NavegacióEdit

Volum 36: La Nova Generació
L'escola superior de Ciutat Satan · En Gohan està extenuat · Neix un nou heroi!! · La Vídel respon a una emergència!! · Descobert!! · El Gran Torneig de les Arts Marcials · Comença l'entrenament!! · La Vídel i la tècnica d'acció pels aires · Al màxim nivell de força per al Gran Torneig · El grup del drac es diverteix!! · Comencen les eliminatòries · Dos petits superguerrers
Volum 29 (Edició Definitiva)
L'escola superior de Ciutat Satan · En Gohan està extenuat · Neix un nou heroi!! · La Vídel respon a una emergència!! · Descobert!! · El Gran Torneig de les Arts Marcials · Comença l'entrenament!! · La Vídel i la tècnica d'acció pels aires · Al màxim nivell de força per al Gran Torneig · El grup del drac es diverteix!! · Comencen les eliminatòries · Dos petits superguerrers · En Trancs contra en Son Goten · En Trancs contra en Son Goten (II) · El campió de la categoria infantil! · La valentia del senyor Satan!