FANDOM

La derrota d'en Goku
Capítol 2 (BDS)
Anterior Capítol 2 Següent
Detalls del Capítol
Volum 1
Títol Kanji 孫悟空の敗北
Títol Rōmaji Son Gokū no Haiboku
Títol traduït La derrota d'en Goku
Estrena JAP 21 de juliol de 2015
Estrena CAT
Saga Saga de la Batalla dels Déus
Arc Arc dels Déus
Episodi(s) corresponent(s) 5
La derrota d'en Goku (孫悟空の敗北, Son Gokū no Haiboku) és el capítol 2 del manga de Bola de Drac Súper.

PortadaEdit

La primera pàgina del capítol

ResumEdit

El Peix Oracle confirma a en Bills que apareixerà el Superguerrer Déu. En Whis recorda al Déu de la destrucció que ell va ordenar a en Freezer que acabés amb el Planeta Vegeta i exterminés als Saiyans, però per sort en queden alguns de vius a la Terra, tot i que un d'ells anomenat Son Goku. és el que va derrotar en Freezer i es troba al Planeta d'en Kaito, cosa que sorprèn en Bills. Decideixen anar cap allà.

Mentre en Goku entrena, en Kaito nota com en Bills està anant cap al seu planeta i s'espanta, però en Goku diu que vol lluitar-hi. En aquell moment el Déu de la Destrucció arriba i accepta el desafiament. En Goku es transforma en superguerrer i comença a lluitar, però és capaç de tocar al Déu. Llavors en Goku es transforma en el segon nivell, però en Bills li atura els cops. Finalment, es transforma en el tercer nivell i es prepara per lluitar. Lluny d'allà, en Champa i la seva assistent noten la presència d'en Bills i que està lluitant.

En Goku ataca en Bills amb tot el seu poder, però el Déu de la Destrucció esquiva fàcilment els cops i, quan ataca en Goku, l'envia lluny volant d'un sol cop al front. En Bills exigeix a en Goku que es transformi en el Superguerrer Déu, però el Saiyan li diu que no sap què és i que ja és en la seva última transformació. Decebut, en Bills estaborneix en Goku. Després de derrotar al Saiyan, el Déu de la Destrucció es dirigeix a la Terra per descobrir si els altres Saiyans saben alguna cosa sobre el Superguerrer Déu.

AparicionsEdit

PersonatgesEdit

LocalitzacionsEdit

TècniquesEdit

TransformacionsEdit

NavegacióEdit

Volum 1: Els guerrers del Sisè Univers
El somni premonitori del Déu de la Destrucció · La derrota d'en Goku · La ira d'en Beerus · La Batalla dels Déus · En Beerus i en Champa · Els preparatius del torneig · Els guerrers del Sisè Univers · Comença el torneig! · En Goku contra en Botamo · Manga Especial 1