FANDOM

Els estranys misteriosos (謎のストレンジャー, Nazo no Sutorenjā) és el capítol 248 de Bola de Drac.

PortadaEdit

En Zarbon, en Dodoria, en Freezer, en Cui i la bola de drac d'una estrella a la meitat superior i en Krilin, en Gohan la Bulma i en Vegeta a la meitat inferior.

ResumEdit

Confosos i espantats per l'aparició d'una altra càpsula espacial, en Gohan, en Krilin i la Bulma es pregunten qui deu ser, ja que saben que no hi ha més saiyans vius a part d'en Goku i en Vegeta. Mentrestant, en Freezer segueix buscant les boles de drac pels diferents poblats de Namek.

Al lloc d'aterratge de les càpsules espacials, en Kiwi nota en Vegeta i amb el rastrejador veu que ell és més poderós, de manera que somriu i va a trobar al saiyan. En aquell moment, en Krilin i en Son Gohan es disposen a anar a explorar, quan noten unes energies a prop. S'adonen que no és en Vegeta perquè l'energia és massa baixa. Quan els soldats apareixen, s'enfronten als terrícoles, ja que tenen ordres de matar a qualsevol que trobin. En Gohan i en Krilin lluiten contra ells i, tot i que aconsegueixen derrotar-los, un d'ells destrueix la nau amb la que han viatjat fins a Namek. Sense perdre temps marxen amb la Bulma a amagar-se a un lloc segur, ja que han notat que hi ha energies poderoses.

Amb el rastrejador, en Freezer i en Zarbon noten les energies dels terrícoles, però s'adonen que cap d'ells és en Vegeta a causa del seu baix nivell de força. En un altre lloc, en Kiwi i en Vegeta s'han trobat i es preparen per lluitar. El Saiyan li diu al seu rival que ha après una cosa nova després del seu combat a la Terra, el Control del ki.

AparicionsEdit

PersonatgesEdit

LocalitzacionsEdit

NavegacióEdit

Volum 21: Boles de Drac a l'Espai
La petició d'en Son Goku · Un trist desenllaç · Ho aconseguirem! El Planeta Namec · Una nau espacial!!! · Cap al Planeta Namec · En Vegeta ha tornat a néixer · Perill a Namec · Els estranys misteriosos · El superpoder d'en Vegeta · En Son Goku reneix · La nau d'en Son Goku · Pànic a Namek
Volum 17 (Edició Definitiva)
L'última oportunitat!!! · La petició d'en Son Goku · Un trist desenllaç · Ho aconseguirem! El Planeta Namec · Una nau espacial!!! · Cap al Planeta Namec · En Vegeta ha tornat a néixer · Perill a Namec · Els estranys misteriosos · El superpoder d'en Vegeta · En Son Goku reneix · La nau d'en Son Goku · Pànic a Namek · Lluita en el poblat · La resistència dels habitants de Namek