FANDOM

Un trist desenllaç (憂うつな幕切れ..., Yūutsu na Makugire...) és el capítol 242 de Bola de Drac.

PortadaEdit

El cel de nit, mentre la nau de la Bulma vola per una zona rocallosa.

ResumEdit

La nau de la Bulma ha arribat on hi ha en Goku i els altre. La Xixi baixa a tota velocitat, ignorant en Goku, i es dirigeix a veure al seu "fill estimat". En Krilin informa de les morts, però la Bulma diu que amb les boles de drac els podran ressuscitar.

Malauradament, en Goku els diu que en Cor Petit és mort i per tant Déu també, de manera que les boles de drac no existeixen. En Karin diu que no té mongetes màgiques, de manera que han de dur els ferits a l'hospital. La Bulma està desolada, mentre amb l'avió van a buscar els cossos dels companys caiguts. En Krilin diu a la noia que deixi de plorar, ja que creu que pot haver-hi alguna esperança encara, deixant a tothom sorprès, però primer van a recuperar els cossos dels seus amics. El Follet Tortuga s'estranya de que no hagin trobat en Chaoz, i en Krilin els diu que aquest va autodestruir-se i va quedar reduït al no res.

De nou a la nau, en Gohan es desperta i tots el feliciten pel combat que ha fet. Llavors en Krilin explica com els Guerrers de l'Espai sabien de les boles de drac i que en Cor Petit era de Namek. En Krilin havia sentit dir que el Totpoderós i en Cor Petit provenien d'un altre planeta i recorda com en Vegeta va dir que si volien boles de drac només havien d'anar al planeta Namek, així que podien suprimir en Cor Petit.

Per això, en Krilin creu que si van a aquell planeta, podrien ressuscitar als companys. Tots estan contents, però la Bulma els diu que no s'alegrin tant, ja que no saben on és Namek. Llavors, en Goku, telepàticament, li demana a en Kaito.

AparicionsEdit

PersonatgesEdit

LocalitzacionsEdit

NavegacióEdit

Volum 21: Boles de Drac a l'Espai
La petició d'en Son Goku · Un trist desenllaç · Ho aconseguirem! El Planeta Namec · Una nau espacial!!! · Cap al Planeta Namec · En Vegeta ha tornat a néixer · Perill a Namec · Els estranys misteriosos · El superpoder d'en Vegeta · En Son Goku reneix · La nau d'en Son Goku · Pànic a Namek
Volum 17 (Edició Definitiva)
L'última oportunitat!!! · La petició d'en Son Goku · Un trist desenllaç · Ho aconseguirem! El Planeta Namec · Una nau espacial!!! · Cap al Planeta Namec · En Vegeta ha tornat a néixer · Perill a Namec · Els estranys misteriosos · El superpoder d'en Vegeta · En Son Goku reneix · La nau d'en Son Goku · Pànic a Namek · Lluita en el poblat · La resistència dels habitants de Namek