Bola de Drac Wiki
Advertisement
Bomba Especial S.S.
La Bomba Especial S.S.
S・S・デッドリィボ ンバー
S S deddoryi bonbā
Noms
alternatius
Bomba de Destrucció[1]
Debut Bola de Drac Z: La super batalla dels 3 superguerrers
Inventor A-13
Usuaris A-13
Tipus Esfera d'Energia
Color      i     

La Bomba Especial S.S. (S・S・デッドリィボ ンバー, S S deddoryi bonbā) és un atac d'esfera d'energia que és l'atac definitiu de l'A-13.

Ús[]

L'A-13 genera una bola gegantina amb espirals, de color vermell amb una esfera vermell-rosa al centre. Llavors, la llança a l'enemic.

Poder[]

Goku aturant bomba especial SS

En Goku intentant aturar la Bomba Especial S.S.

Segons l'A-13, la Bomba Especial S.S. és capaç de destruïr la meitat de la Terra, el què revel·la la magnitud del poder de l'atac.

Història[]

L'Androide 13 utilitza l'atac durant el seu combat contra en Goku a la pel·lícula Bola de Drac Z: La super batalla dels 3 superguerrers, fent-la servir tant en la seva forma base com en la forma super.

Aparició a Videojocs[]

Super A-13 Bomba Especial S.S

L'atac a Budokai Tenkaichi 3

La Bomba Especial S.S. apareix a Bola de Drac Z: Budokai Tenkaichi 2 i Bola de Drac Z: Budokai Tenkaichi 3, on és un atac Blast 2 de l'A-13 tant en la seva forma base com en la seva forma super. És també un dels seus súper atacs al joc d'arcade Bola de Drac Heroes.

Variants[]

  • Bomba Especial S.S. de Màxim Poder: La única variació de la Bomba Especial S.S.. És l'atac final del Super A-13 a Bola de Drac Z: Budokai Tenkaichi 2. És una versió més poderosa de la Bomba Especial S.S. i inflingeix més mal. Apareix també a Bola de Drac: Raging Blast 2, tot i que s'executa de manera diferent.

Referències[]

  1. Bola de Drac Z Joc de Cartes Col·leccionables, 2000
Advertisement