FANDOM

Núvol Kinton revés
Aquest article és un esbós, està mal redactat o està incomplet
Núvol Kinton

Tu pots ajudar a Bola de Drac Wiki a millorar-lo per tal de completar-lo.

Auta Magetta
Magetta anime
Informació
Sexe Masculí Masculí
Raça Home de Metall
Primera aparició • Manga: "Els guerrers del Sisè Univers"
• Anime: "Comença l'enfrontament! Tothom cap al "Planeta sense Nom!""
Apareix a Logo BDS
Afiliació Equip de l'Univers 6
Doblatge japonès Naoki Tatsuta
L'Auta Magetta (オッタ マゲッタ, Otta Magetta) és un guerrer de l'univers 6 que forma part de l'equip d'en Champa.

AparençaEdit

Magetta

En Magetta

En Magetta és semblant a un robot. El seu pit i la mandíbula inferior són de color plata, mentre que la resta del seu cos és de bronze. Té dos ulls brillants al què sembla ser la cara i unes "finestres" al seu pit, on s'hi veu foc a l'interior.

Orígen del nomEdit

El nom de Magetta prové de la combinació de dos robots gegants famosos, en Mazinger Z i en Getter Robo.

HistòriaEdit

Bola de Drac SúperEdit

Saga d'en ChampaEdit

Article Principal: Saga d'en Champa

En Magetta és un membre de la raça dels Homes de Metall de l'univers 6. És seleccionat per en Champa per formar part del seu equip per lluitar contra el d'en Bills, que està format per en Goku, en Vegeta, en Cor Petit, el Monstre Buu i en Monaka. El dia del torneig, en Magetta va al planeta sense nom amb els seus companys d'equip Cabba, Frost, Botamo i Hit.

Després de superar l'examen escrit, en Magetta veu el combat entre en Botamo i en Goku.

Aparició a videojocsEdit

En Auta Magetta fa el seu debut als videojocs a Bola de Drac Heroes, on és introduït a partir de la Missió Déu 7.