FANDOM

Any 776
Precedit per: Any 774 Seguit per: Any 778
  • Els Guerrers Z es reuneixen per anar d'acampada, però en Paikuhan arriba des de l'Altre Món demanant ajuda perquè a l'infern passa alguna cosa dolenta. En Goku i en Paikuhan van a l'infern a solucionar el problema, mentre en Vegeta, en Krilin, en Goten i en Trunks van a buscar les boles de drac.
  • A causa de que en Janemba reneix i deforma la realitat a l'infern, en Freezer, en Cooler, en Cèl·lula i en Broly s'escapen de l'infern. Els tres primers van a buscar les boles de drac, mentre en Broly va a buscar en Goku per matar-lo.
  • En Trunks del Futur va a parar al present després de caure per un forat dimensional, mentre que en Gohan jove és llançat endavant en el temps.
  • Els Guerrers Z lluiten contra els enemics reviscuts i en Janemba múltiples vegades, fins que aconsegueixen aturar en Freezer d'obtenir les boles de drac. Aconsegueixen netejar el planeta de l'energia maligna. Llavors, en Goku, en Vegeta, en Paikuhan i en Kibitoshin van a l'infern on acaben amb en Janemba i a més derroten al Monstre Buu.
  • En Trunks del Futur recull als guerrers Z i viatgen a la seva línia temporal per ajudar-lo a lluitar contra el Monstre Buu del Futur i en Babidi del Futur. Un cop solucionant el conflicte, els Guerrers Z tornen al seu temps.