Bola de Drac Wiki
Advertisement
Any 762
L'Any 762
Precedit per: Any 761 Seguit per: Any 763

L'Any 762 és un any important a l'univers de Bola de Drac. Aquest és l'any en què tenen lloc els esdeveniments durant la Saga dels Guerrers de l'Espai i la Saga d'en Freezer.

Esdeveniments Importants[]

  • En Krilin, en Chaos, en Yamcha, en Ten Shin Han i en Yajirobai s'entrenen al Palau de Déu.
  • En Goku arriba al Planeta d'en Kaito i s'entrena amb ell.
  • Un robot de tamany molt reduït fet per semblar un insecte és enviat pel Dr Gero per recollir mostres d'ADN dels lluitadors més forts per al seu ús en la construcció d'en Cèl·lula.
  • De camí a la Terra, al febrer, en Vegeta destrueix el Planeta Arlia.
  • En Goku és ressuscitat després d'haver completat el seu entrenament amb en Kaito.
  • En Vegeta i en Nappa arriben a la Terra aproximadament a les 11:43. Els Guerrers Z lluiten contra els Saibaimans i en Yamcha és mort. En Cor Petit, en Ten Shin Han, en Chaos, en Gohan i en Krilin s'enfronten contra en Nappa. Els tres primers acaben morts. En Goku arriba i derrota al Guerrer de l'Espai, que és brutalment executat pel seu company a causa del seu fracàs. La batalla entre en Goku i en Vegeta acaba en empat, tot i que Vegeta s'escapa en la seva càpsula espacial per ser curat després de que en Krilin el deixés marxar per insistència d'en Goku.
  • La Bulma acaba les seves classes d'Idioma Namek. En Gohan, en Krilin i la Bulma s'en van a Namek.
  • Després de deixar la Terra, en Vegeta va al Planeta Freezer 79 per tal de recuperar-se del seu combat contra en Goku. Les seves ferides són curades completament a la Màquina Medicinal. Quan és curat es dirigeix immediatament a Namek després de que en Cui l'hagi informat.
  • En Vegeta, en Cui, la Bulma, en Krilin i en Gohan aterren a Namek mes o menys a la vegada. En Goku es dirigeix a Namek.
  • En Cui es eliminat per en Vegeta després d'haver-lo subestimat.
  • En Dodoria i en Zarbon executen els namekians durant l'interrogatori dels pobles Namekians. El Cap Moori i en Cargo són morts per en Dodoria.
  • En Dodoria és executat per en Vegeta després de revelar la veritat darrere de la destrucció dels Saiyans.
  • Després d'evadir en Dodoria, en Dende duu en Krilin a veure al Venerable Ancià.
  • En Cor Petit, en Ten Shin Han, en Chaos i en Yamcha arriben al Planeta d'en Kaito i s'entrenen amb ell.
  • En Vegeta extermina un poble namek i roba la Bola de Drac. Llavors l'amaga perquè en Freezer no la pugui trobar.
  • En Zarbon derrota en Vegeta després d'haver-se transformat en béstia-rèptil.
  • Per ordre d'en Freezer, en Zarbon va a buscar el cos d'en Vegeta i el duu a la Nau d'en Freezer per curar-lo i interrogar-lo.
  • Per ordre d'en Freezer, les Forces Especials es dirigeixen a Namek en comptes de Yardrat.
  • En Vegeta és curat i enganyant en Freezer aconsegueix robar-li les cinc boles de drac que ell tenia.
  • En Vegeta lluita contra en Zarbon de nou i brutalment el mata.
  • En Krilin porta en Gohan a veure al Venerable Ancià.
  • En Goku completa el seu entrenament amb una gravetat 100 vegades superior a la de la Terra.
  • Les Forces Especials arriben a Namek. El Capità Gineu recupera les boles de drac per en Freezer, tot i que no poden invocar al drac perquè no tenen la contrasenya.
  • En Vegeta mata despietadament en Guldo.
  • En Recoome derrota en Vegeta, en Gohan i en Krilin.
  • En Goku arriba a Namek i derrota les Forces Especials amb facilitat. En Vegeta elimina en Burter i en Recoome.
  • En Vegeta executa sense pietat en Jeice.
  • El Capità Gineu queda atrapat al cos d'una granota Namekiana després de que el Canvi de Cos se li giri en contra.
  • En Freezer lluita contra en Nail i guanya.
  • En Dende utilitza les Boles de Drac per tornar a la vida a en Cor Petit i dur-lo a Namek.
  • En Cor Petit en Nail es fusionen per lluitar contra en Freezer.
  • En Freezer lluita contra els Guerrers Z i derrota en Cor Petit, en Dende, en Vegeta i en Krilin, però és derrotat per en Goku que es transforma en Superguerrer per la ràbia de la mort dels seus amics. El Planeta Namek explota.
  • El Venerable Ancià mor de vellesa.
  • En Goku amb prou feines aconsegueix escapar del planeta utilitzant una de les càpsules Espacials de les Forces Especials i va a parar a Yardrat, on aprèn el Canvi de Lloc Instantani.
Advertisement