FANDOM

Any 737
Any 737
Precedit per: Any 736 Seguit per: Any 738

L'Any 737 és un any important a la línia de temps de Bola de Drac, ja que és on transcorren Bola de Drac Z: Bardock - El pare d'en Goku i Bola de Drac Minus.

EsdevenimentsEdit

  • En Broly i el seu pare, en Paragus, són sotmesos a judici i condemnats a mort, sent llançats a un paratge erm.
  • En Freezer ordena eliminar l'esquadró d'en Bardock. Tot l'equip és mort per en Dodoria i els seus homes, excepte el propi Bardock, al Planeta Meat.
  • En Bardock arriba i mata a tots els homes, a excepció d'en Dodoria, que gairebé el mata.
  • El Rei Vegeta llança un assalt a la nau d'en Freezer, però acaba sent assassinat pel tirà.
  • En Kakarot és col·locat en una Càpsula Espacial i és enviat a la Terra.
    • A Bardock - El pare d'en Goku, en Goku és enviat oficialment just abans que en Bardock aterri al Planeta Vegeta.
    • A Bola de Drac Minus, en Bardock i la Gine envien en Goku secretament pel costat oposat del planeta on hi havia la nau d'en Freezer perquè no vegi marxar la càpsula espacial.
  • En Bardock intenta un assalt a la nau d'en Freezer, però no té èxit. En Freezer a continuació utilitza una Supernova i destrueix el Planeta Vegeta, matant a la majoria de la raça dels Guerrers de l'Espai.
A 'Bola de Drac: Xenoverse, en Bardock és salvat per un forat de cuc i és portat anys endavant, fins a l'Any 762, i el Guerrer del Futur l'ajuda en el combat.
  • En Broly i en Paragus escapen pels pèls de la destrucció del planeta Vegeta gràcies al poder latent d'en Broly, que els protegeix amb una barrera d'energia.
  • En Cooler, el germà d'en Freezer, permet a la càpsula espacial d'en Goku fugir, ja que és la responsabilitat del seu germà, no la seva.
  • El Príncep Vegeta i en Nappa són informats de la destrucció del seu planeta natal, però els hi diuen que ha estat pel xoc d'un meteorit.
  • En Kakarot aterra a la Terra i és adoptat per l'avi Gohan, qui li canvia el nom a "Goku".
  • Neix la Mai.[3]
  • El Rei Galàctic assigna al Patruller Galàctic Jaco la missió de viatjar a la Terra i intentar evitar l'arribada d'en Goku, per prevenir que el Saiyan destrueixi el planeta.[4]

ReferènciesEdit

  1. 1,0 1,1 1,2 Daizenshuu 7, 25 de febrer de 1996
  2. Bola de Drac Z: La Batalla Ardent, 1993
  3. Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus, 2013
  4. Bola de Drac Minus, 2014