FANDOM

Ankoku-seijin
Yakon
暗黒星人
Ankoku-seijin
Planeta Natal Estrella Fosca
Alçada Mitja Molt més alts que els Saiyans
Dieta
  • Energia Lumínica
  • Carn[1][2]
  • Saviesa Sapient
    Els Ankoku-seijin (暗黒星人, Ankoku-seijin) són una raça de criatures, que tenen la seva llar al planeta anomenat Estrella Fosca, un món amb la foscor més absoluta, a la cantonada més profunda de l'Univers.

    Descripció Edit

    Els Ankoku són uns grans rèptils, la seva pell és color verd, sense coll i amb el cap petit, ulls sortits i diversos pics escampats per les espatlles. Els seus braços i cames són llargs i cames es dobleguen enrere a partir del genoll. Té urpes als peus i mans i llargues banyes als canells, espatlles i una cua petita.

    Habilitats i PodersEdit

    Yakon menja llum

    En Yakon menjant llum

    Una de les habilitats especials dels Ankoku és la seva capacitat per menjar l'energia lumínica, és a dir, pràcticament, menjar la llum. No obstant això, aquesta capacitat té els seus límits i "menjar" massa energia lumínica farà que aquests explotin.

    Les punxes que té a les mans poden estirar-se i estan molt afilades, podent tallar pràcticament tot allò que toquen. A més, són capaços de penjar-se del sostre, com els rat-penats.

    Nivell de Poder Edit

    L'únic Ankoku vist en tota la sèrie és en Yakon, un dels subordinats d'en Babidi. Segons aquest últim, en Yakon té 800 Kilis, de manera que és més feble que en Goku Superguerrer, el poder del qual en aquesta forma és de 3.000 Kilis.

    Aparició a VideojocsEdit

    Mini Yakons

    Els Mini Yakons

    En Yakon apareix a diversos videojocs de Bola de Drac. A Bola de Drac Z: Buu's Fury apareixen Mini-Yakons, copies en miniatura d'en Yakon que apareixen al combat contra ell a l'Estrella Fosca. Poden estendre la llengua per atacar.

    ReferènciesEdit

    1. Bola de Drac Z - Episodi 222, En Vegeta supera el primer nivell!
    2. Bola de Drac Z - Episodi 223, En Son Goku s'enfronta amb en Yakon, el monstre devorador de llum